Donnerstag, 7. August 2008

Casablanca

Nachdem ich nun wochenlang an keinem Tuch weitergestrickt habe, musste ich mir mal wieder ein paar Stündchen Lace gönnen. Weitergestrickt habe ich an 'Casablanca'. Meine 'Pearled Romance' Stola habe ich nun übrigens zum zweiten Mal geribbelt. Beim ersten Mal war ein Fehler drin. Jetzt habe ich mich entschieden, das Teil mit dünneren Nadeln noch mal anzuschlagen, allerdings erst im Urlaub (oder danach?).

I haven't been knitting on any lace project for weeks now. Last weekend I decided it was time to do so. I continued knitting the 'Casablanca' stole. By the way, I frogged my 'Pearled Romance' stole for the second time. First time I had an error I couldn't correct, this time I decided to use a smaller needle size for the stole. I didn't like the stitch definition with the larger one. Probably gonna start over again during my summer vacation (or afterwards).




'Casablanca Stole'


Design by Anne Cousins

Design by Anne Cousins

Keine Kommentare: